21 sierpnia 2014

Czy wykonując jedynie sześć ćwiczeń przez siedem tygodni można osiągnąć efekt płaskiego brzucha? Takie założenie prezentuje popularna nie tylko w naszym kraju aerobiczna 6 Weidera. Na czym polega tego typu trening i jakie przynosi efekty.

O zaletach poszczególnych ćwiczeń, które pozwolą na uzyskanie jędrnych wyrazistych mięśni brzucha, bez nadmiaru tkanki tłuszczowej słychać najczęściej na krótko przed okresem wakacyjnym. Jeśli jednak chodzi o tak zwaną 6 Weidera o jej zaletach i mocy słychać już od lat. Jednak osiągnięcie efektów choć jak najbardziej jest możliwe – wymaga wielu wyrzeczeń i ciężkiej pracy. Szóstka Weidera łączy w sobie trening aerobiczny, z połączeniem patentów MH. Oczywiście samo rozpoczęcie ćwiczeń nie ma mocy magicznych i nie przyniesie nagłych efektów. Trening oparty o wykorzystanie ćwiczeń 6 Weidera trwa równo 42 dni, podczas których wykonuje się te same serie ćwiczeń w różnym natężeniu. Jako, że pojedynczy trening nie powinien trwać dłużej niż 25 minut w ostatnich dniach, w których natężenie ćwiczeń jest największe należy zadbać o właściwe tempo, aby nie przedłużyć czasu wykonywania ćwiczeń.

 

Ćwiczenia w szóstce Weidera są podzielone na konkretne dni. Zaczyna się spokojnie – pierwsze 6 dni mają na spokojnie wdrożyć w ćwiczenia i nie przeciążyć mięśni. Prawdziwa zabawa zaczyna się od 7 dnia. Ze względu na niezbyt długi czas ćwiczeń należy ściśle przestrzegać zaleceń Szóstki Weidera. W innym wypadku trening może okazać się mało efektywny. Dodatkowo oprócz ćwiczeń 6 Weidera poleca się równoległe wykonywanie ćwiczeń wspomagających trening. Dobrym sposobem na osiągnięcie celu są: skakanie na skakance, które spala aż 5 razy więcej kalorii niż bieganie! Kolejnym dobrym patentem na wspomaganie efektywnego spalania tłuszczu jest włączenie w tygodniowy plan ćwiczeń interwały – najlepiej 3 razy w tygodniu serie ćwiczeń na rowerze, bieżni lub ergometrze: 6 minut na 90% fizycznych i kondycyjnych możliwości. Fantastycznym wspomagaczem w walce z tkanką tłuszczową jest także niezastąpiona witamina C. Spożywanie więcej niż 500mg witaminy C dziennie pozwala na spalenie do 40% więcej tkanki tłuszczowej od osób, które jej nie zażywają.

 



Możliwość komentowania jest wyłączona.