„Różowy październik” od lat jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie. W tym roku akcję budującą świadomość problemu wspiera również marka Chiquita. Poprzez różowe naklejki na bananach przypomina o potrzebie profilaktyki i zachęca kobiety, by znalazły czas, aby zadbać o swoje zdrowie.
W dzisiejszym rozpędzonym świecie kobiety pełnią dziesiątki życiowych ról, łącząc życie prywatne z zawodowym. Spełniają się w pracy, a jednocześnie opiekują się domem i całą rodziną. Każdego dnia otaczają bliskich troską, dbając o dietę i zdrowie każdego z nich. Ale czy w natłoku codziennych obowiązków pamiętają również o sobie?
„Różowy październik” to okazja do tego, by wspierać kobiety na całym świecie i zachęcać je do dbania o własne zdrowie. Z milionów przypadków zachorowań na raka każdego roku, rak piersi jest bowiem najczęstszym nowotworem rozpoznawanym u kobiet. Jak powszechnie wiadomo, największą przeszkodą w walce z tą chorobą jest jej późna diagnostyka.
W tym roku w październiku, który jest miesiącem profilaktyki raka piersi na całym świecie, także marka Chiquita przypomina kobietom o potrzebie regularnego badania. W jaki sposób? Niecodziennie acz codziennie, bo podczas codziennych zakupów w sklepie. W drugiej połowie października 100 mln bananów Chiquita na całym świecie będzie oznaczonych specjalną naklejką z różową wstążką. Wszystko po to, żeby zwrócić uwagę jak największej liczby konsumentek na tak ważną kwestię, jaką jest profilaktyka raka piersi.
O Chiqucie
Chiquita jest wiodącą firmą na świecie obecną na niemalże 70 rynkach i zatrudniającą 18 000 osób w 25 krajach. Na każdym rynku na którym jest obecna, Chiquita nieustannie pracuje nad tym by być ulubioną marką bananów wśród konsumentów. Zapewnia konsumentom i klientom najwyższą jakość owoców i usług oraz konsekwentnie tworzy stałą wartość dla klientów, dostawców, pracowników i lokalnych społeczności, szanując przy tym środowisko naturalne.